Thursday, January 30, 2014

Giveaway!


SHARE:

7 comments

  1. Uhhh, obožujem Nivejine izdelke. Najbolj in shower gel, kremice za obraz in nove labello lip butterje! :)))

    ReplyDelete
  2. Nivea mi je ušeč, ker mi njihovi izdelki za zaščito pred soncem res ustrezajo, všeč pa so mi tudi Nivejini geli za tuširanje, ker imajo lep vonj, še posebej pa mi je ušeč lip butter Raspberry rose, ki je vedno v moji torbici :)

    ReplyDelete
  3. nivea mi je všeč, ker imajo veliko preprostih izdelkov =)

    ReplyDelete
  4. Nivea izdelki so mi zelo všeč, še posebno nivea diamond gloss za nego las, saj naredijo lase zelo mehke in shiny :)

    ReplyDelete
  5. Nivea mi je zelo všeč, še posebej krema za zaščito pred soncem, saj je ena redkih krem, ki mojo kožo obrani pred alergijo na sonce. :)

    ReplyDelete
  6. Nivea izdelki so mi zelo všeč, posebej krema za roke :)

    ReplyDelete
  7. Obožujem Nivea izdelke ker tako omamno dišijo... In so v lepi ambalaži... In ker ih moja koža obožuje..
    Danijela Dackica Zdravkovic

    ReplyDelete

© Nina Erzen. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig