Wednesday, February 26, 2014

Domači spa / Home spa


To, da sem vedno brez denarja, še ne pomeni, da si na vsake toliko časa ne morem privoščiti “spa dneva”. Sicer pri meni to ne vsebuje obiska wellnesa v pravem pomenu besede, ampak gre za bolj improviziran spa kar v domači kopalnici. 
Včasih po dolgi noči učenja, rahlega spanca ali žuranja si na vsake toliko časa omislim spa dan. Ta dan si vzamem samo zase in uredim vse, kar v preteklih zasedenih tednih nisem uspela narediti.  Najraje skočim v vnaprej pripravljeno penečo kopel, pred tem pa si pripravim eno izmed svojih dveh najljubših domačih mask.
1. Banana
Bananina maska je primerna za vse vrste kože. Banano pretlačim in nanesem na obraz. Delovati jo pustim od 20 do 30 minut, nato pa jo namesto z vodo odstranim s kamiličnim čajem.
2.  Med in jogurt
 Maska iz samo dveh sestavin bo vaši koži povrnila mehkobo in sijaj. V skodelici zmešam 2 veliki žlici navadnega jogurta in 1 žlico medu. Sestavini premešam in nanesem in masko nanesem na očiščeno kožo na obrazu. Na obrazu jo pustim delovati 15 min, na koncu pa jo sperem z mlačno vodo.

Ko se odločim, katero masko bom tisti dan uporabila, se sprostim v peneči kopeli in počakam, da maska opravi svoje delo. Na oči za ta čas položim dva kolobarja kumare, ki oči hladita. Ko se naveličam sedenja in lenarjena v kopeli, si za cel dan oblečem nekaj zelo udobnega, največkrat je to kar pižama. Po maski nega obraza še ni končana. Ponavadi oz. vedno, so moje oči kljub maski še vedno zabuhle in utrujene, zato kljub temu, da sem v svojih dvajsetih letih uporabim Nivejin Q10 roll-on, ki poživi moje oči in zmanjša zabuhlost in znake utrujenosti. Ker je kroglica na koncu izdelka hladna, mi že takoj ohladi kožo in jo osveži. Po nanosu roll-on pa rada za čez dan nego zaključim z njemu sorodnim izdelkom Nivejino Q10 dnevno kremo, ki moji koži poleg negovanja kože nudi tudi SPF-15, ki kožo še dodatno zaščiti. Vonj kreme je samo še pika na i, saj krema vsebuje goji jagode. Po uporabi Kreme je moja koža prebujena. Kot po dolgem spancu. Za to pa poskrbita koencim Q1o in keratin, ki v kombinaciji z goji jagodami zmanjšujeta opaznost gub in mojo kožo primerno negujeta.
Po končani negi si rada v sobi prižgem sveče, se zleknem na kavč in uživam v branju trenutne knjige, v iskanju receptov ali pa za nekaj časa tudi zaspim.

Če želite prejeti izdelka Nivea Q10, sodelujte v nagradni igri na tej povezavi
 
 Home spa
 I try to save as much money as I can, spending a lot of money for spa day is just not my thing. I try to make a spa atmosphere at home. When I'm felling really tired or I had a hectic weekend, I make one of my two favourite face masks. One is made out of squashed banana, the other one contains honey and yoghurt. After relaxingi in a bubble bath I take off a mask and use Nivea Q10 day cream and roll on, It keeps me fresh and awake and beacuse it contains goji berries it smells nice too. Do you have any home spa ideas??
 

 
SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nina Erzen. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig