Tuesday, February 3, 2015

Nivea giveaway!


For a second year in a row, Nivea is organizing a charity giveaway of blue hearts. For each heart they recieve, they donate 0,25 euros to Nivea's learning fund!
 Give away your heart on this link: www.nivea.si/srce
The giveaway ends on 15.2.2015, when they will reveal the raised amount of money.

      In the charity spirit, I have decided to give away a nourishing Nivea body milk, to one of you!

All you have to do is:
- giveaway a blue heart using the link above
- follow home and away on
or
or
with any other social media I have

and post a comment about anything that makes you happy in the down bar!

I will anounce  the winner on 15.2.2015.

Have a nice day!



SHARE:

6 comments

  1. Trenutno link ne dela :( drugače ti pa sledim preko bloglovin pod imenom Julija Raišp :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poskusi na povezavi www.nivea.si/srce :)

      Delete
    2. Evo je šlo :) najbolj srečno pa me dela moja družina in fant :)

      Delete
  2. Sem podarila srček Nivei,
    sledim ti na bloglovin': simonca

    najbolj srečno me delata moja fluffy mačka in pa fant ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Živijo, zmagala si v giveawayu in bi rabila samo tvoje poštne podatke, da ti lahko pošljem Nivea body milk :) se opravičujem za tako pozen rezultat giveaway-ja, ampak mislm, da je šlo nekaj narobe pri objavi mojega komentarja 15.2. in do sedaj nisem videla, da ni poslalo :) Podatke mi lahko pošlješ na email: nina.erzen@gmail.com. Uživaj!

      Delete
  3. Sem oddala srček, res je vedno lepo, da Nivea organizira take dogodke :)

    sledim ti na bloglovin: pimpmeup

    srečno me pa delajo prijatelji, družina in pa sončno vreme v zimskih dneh :)

    ReplyDelete

© Nina Erzen. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig